Saturday, August 22, 2009

六年的感情

Posted by Susan Ong at Saturday, August 22, 2009
认识你已是七年前的事情……

在父母的允许和祝福下,一年后,你我终于能在一起。
这六年里,你虽然很静,但是我知道在你的内心,我永远都排在第一位。
对于我的无礼和粗心,你只是偶尔发点小脾气,而从没怨言也没放弃过我。
我还常常不懂得珍惜你,把你到处使唤,害你身心都受伤。

知道你即将离我而去了,心里的愁绪不断。
你我有很多相像之处,你我自小多病。这儿刚病好,那儿又来。
你离开我后,记得记得要坚强!要照顾好自己的身体。
答应我,别再常常生病,好吗?

别担心,少了你的呵护,我会好好照顾自己。
你以后的生活,我陪伴不了,也请你务必要好好照顾自己。
很感谢你陪我走过的风风雨雨,你让我成长了很多。
这些年来,你在我身边的提点,让我更懂事。

以后,可能我们会在街上遇见。
请你别把我当陌路人,好吗?
记得打声招呼,倘若不方便,在你心灵深处,小小声地说声“Halo”,我也很高兴了。

保重,我的爱人!
我永远爱你!

4 comments:

Michael on August 23, 2009 at 4:03 PM said...

Why this world so funny-complicated one....If there is still love why not continue....(exception of those tv drama with thousand of excuses)....there are so many people who don't have love but want to have it also cannot....

Simplicity is the word....

Susan Ong on August 25, 2009 at 3:56 PM said...

Because my car is old dy. So have to change it. The "person" i meant there is my car. (-_-") Wahahaha.... "Cha dao" ler?

Michael on August 26, 2009 at 12:30 PM said...

Yalah i saying the CAR lar...if u like the car...keep it larr. whahaha...how much u can sell now :p

Susan Ong on August 26, 2009 at 5:30 PM said...

misunderstood then admit. haha.
sold about 10+++K

Post a Comment